miércoles, 9 de mayo de 2012

El 21 de abril del 2012, Mike Wasowsky es va anar amb mi i amb el meu pare a les Torres de Quart. El va passar de meravella i es va fer moltes fotografies amb mi.
Vam eixir de la meua casa a les 12 del migdia amb les bicicletes.Una vegada vam arribar, vam deixar les bicicletes.


 I començàrem a fer-nos fotos. Mike estava ansiós per veure les Torres de Quart. 

 

Vam arribar a la porta de les Torres.

I vam pujar les escales .






















Vam arribar a una de les finestretes





















I més tard vam decidir pujar unes escales per a arribar a l’altura mitjana de les Torres. Pujant les escaleres ens vam trobar a Becky, una amiga nostra. 




 Després, una vegada ja havíem arribat, vam pujar les escaleres en cercle




per a arribar a la part de dalt.



Mike Wasowsky i Becky em van dir que volien mirar el paisatge des de dalt de la Torre. I això vam fer.

 

             
             





Vam estar una bona estona, i més tard vam tornar a baixar a la mitja altura de les Torres.

 


Decidírem descansar una miqueta i veure un poc d’aigua en una xicoteta font que hi havia. Estàvem esgotats

 

Quan ja havíem begut, vam seguir baixant



















fins que vam arribar a una part de les Torres on hi havia informació sobre diversos castells de diferents comarques.



















Com que jo vaig a Cullera de vacances vaig decidir ensenyar-li a Mike el castell que n’hi ha allí i ell va voler fer-se fotos amb la seua informació. 


       
 





Quan vam eixir de les Torres de Quart ens vam fer una última fotografia (FOTO 27) i ens vam anar a caseta. A Mike Wasowsky li varen encantar. I em va dir molt content: << Una visita meravellosa, Claudia! >>

No hay comentarios:

Publicar un comentario